متن اهنگ سنه حیران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





کدام قسمت مارشال را بیشتر پسندیدید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 783
بازدید دیروز : 627
بازدید هفته : 1535
بازدید ماه : 1410
بازدید کل : 184827
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 1


Online User

آق نادر بریم ؟

خیلی نوکرم ..

هه هه هه

میدونید چرا این آهنگو خوندم ؟! چون دوست داشتم !

امیدوارم شما هم دوست داشته باشید ، هه

اومدم از رشت اومدم، بی برو برگشت اومدم
راهِ جادّه بسته بود و من از راهِ دشت اومدم
با یه ماشین و یه ویلای درندشت اومدم
بچّه تبریز اومدم و با یه قِرِ ریز اومدم
سَنَه حیران اومدم و دنبالِ جیران اومدم
من بی دوشواری پریدم پشتِ نیسان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

بچّه تهران اومدم و من مردِ میدان اومدم
با یه پیکانِ اتاق هفتِ جوانان اومدم
من با کلّه مثلِ زین الدّینِ زیدان اومدم
از لرستان اومدم و با چندتا مهمان اومدم
من قوی هیکل مثه رستمِ دستان اومدم
مرز و بسته بودن و با صدتا داستان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

آره من بَدم ، من بَدم اصَن از هرجایی بگی اومدم
آره مشکل از منه مثلاً وقتایی قری اومدم
ولی دوست داشتم ، آره دوست داشتم
اصفِهونی اومدم ، تو این گرونی اومدم
گز خریدم من برات و ریختم تو گونی اومدم
بچّه شیراز اومدم ، از فِلکه ی گاز اومدم
حال نداشتم که بیام با منّت و ناز اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ ، عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت

این آهنگ یه ملودیِ قدیمی بود ، هیچ ربطی هم به رپ نداشت
شاد باشین

 

 


عینک ریبن کت 2012 مجموعه طرح های آماده فتوشاپ2011 بازکردن در با تلفن

:: موضوعات مرتبط: مارشال موزیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 1300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عرفان هفت
ت : یک شنبه 3 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سحر ازچتردلتنگی در تاریخ : 1392/6/6/3 - - گفته است :
جدا باحاله
من که خوشم اومد
مرسی

<-CommentGAvator->
گـــیتار سفیـــد در تاریخ : 1392/6/3/7 - - گفته است :
شما لینک شدید و بنر شما به سایت اضافه شد...
در صورت تمایل اعلام کنید تا عنوان لینک شما را عوض کنیم...
بنر های ما به ترتیب موجود در سایت :
http://setfa.net/images/txov1sdtu4pc86f92p.txt


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com